Mini TT KAKI LENSA





Mini TT mlm tadi yang diketuai oleh manager KAKI LENSA iaitu enche chemat a.k.a Jilie Baharin & isteri merangkap fotografer bersama ahli terdiri dari arjuna,otai CLS fitri dan pengikut setia KAKI LENSA iaitu otai macro Lanny di lokasi kedai makan sebelah petronas Permatang Pauh.Ahli lain tidak dpt hadir atas alasan yg tak dpt di elakkan.
Perbincangan kami lebih kepada penggunaan slow shutter dan bagaimana penggunaan slow shutter boleh memberi satu gambaran yang menarik seperti yg kita inginkan.Juga sedikit perbincangan mengenai gambar-gambar menggunakan lens macro.

8 ulasan:

LannY berkata...

thanks for sharing some knowledge that nite...really appreciated :)

Jake's Daughter berkata...

1 day nak join this grup bole x?? tp kite xde kamera lg...nak kene kompol sen dulu...baru dapat beli...kalau dah ada kamera...bole kot join????

Jilie Baharin berkata...

silakan la join, sbb dh jadi follower kitaorg kasik join la...hehehe

Jake's Daughter berkata...

Please..
nak beli kamera nih...
tp haram x tahu satu pon pasal kamera...
bisa bantu ngak???

arjuna. berkata...

bisa d bantu sih....ngak ada masalahnyaa...janji ongkos nya ada suda..

Tanpa Nama berkata...

sungguh memberangsangkan bg kalian yg kaki lensa..sgt teruja

Tanpa Nama berkata...

i akan slalu jd peminat u all...teruskan usaha utk menerobos keindahan panorama sekeliling anda...

fyeda berkata...

hahahah... klau tak mesti gambo saya pun ada jugak.. tapi nak buat macm mane.. time tu mata tak bole buka laa.. huhuh pape pun gambo korang makin lama makin lawa laa... thank utk lanny jugak.. huhuhuh